קיר מסך- כפתרון עיצובי ופונקציונלי כאחד

קיר מסך

בהקמתו של בניין משרדים מסחרי לעיצוב ולאמירה ישנה משמעות לא פחותה מאשר להקמת המבנה וחלוקתו לחדרים. גם החשיבות של מטרות המבנה והעובדים שצפויים לשהות בתוכו שעות ארוכות, הולידו את קיר המסך, פתרון עיצובי ופונקציונאלי של מעטפת מבנים באמצעות קירות מסך המשלבים לוחות פולקרבונט, ומייצרים פתרונות תאורה טבעית ובידוד ברמה גבוהה, המשפיעים בהמשך על התנהלות הארגון ועובדיו, הנהנים מניצול האנרגיה הטבעית של אור השמש.

קיר מסךלחשיפה לאור טבעי במהלכו של יום עבודה ארוך ומאומץ, ישנה השפעה חיובית ומיטיבה עם השוהים במבנה, החל מעליה במצב הרוח וכלה בשיפור ביכולות הריכוז והתפקוד לאורך זמן. חשיפה אופטימאלית זו ניתנת באמצעות הסגולות התרמיות והסולאריות של מגוון המוצרים מבית דנפל. מערכות דנפל לשימור ושימוש באנרגיות טבעיות מאפשרות לאדריכלים לעשות שימוש במשאבים טבעיים על פני אנרגיות מתכלות ויקרות, באופן חסכוני ובהרמוניה עם הסביבה. קיר מסך מבית דנפל הוא אחד מן הפתרונות המעולים מבית דנפל, המרכיבים מעטפת מבנה איכותית מעבירה את אור השמש, מסננת אותו מפני קרני UV המזיקות ומאפשרת לו לחדור ולהאיר באור טבעי ובחמימות עיצובית ופיזית את החללים השונים במבנה.

מספר יתרונות בולטים לפתרונות קיר מסך ומעטפת מבנים מבית חברת דנפל:

    • שימוש במוצרים ובחומרים איכותיים ובעלי תכונות בידוד מעולות, מה שמביא לחיסכון אנרגטי.
    • יצירת מעברי אור המגיעים מנקודות שונות, מתוכננות על פי מיקום המבנה ויוצרים תאורה טבעית אופטימלית ונעימה לצד החיסכון בשימוש בחשמל במשך שעות רבות משעות היממה לצרכי תאורה מכנית תעשייתית.פיזור אור רך ואחיד- מונע הצללה חדה. בניגוד לזכוכית המעבירה אור מלא וישיר
    • מראה ייחודי וחלק עם מעט חיבורים בשל לוחות ארוכים לפי מידה
    • עלויות תחזוקה נמוכות- שימוש ויצירת קיר מסך המתנקה בקלות באמצעות לחץ מים ומעט סבון בלבד.

 

מחזור- השימוש בלוחות מסוג דנפלון ובפסולת ייצור הניתנת למחזור בכל מאת האחוזים, מה שמייצר הן חיסכון בחומר והן קיר מסך ירוק וידידותי לסביבה.

מערכות דנפל לקירות מסך היוצרים מעטפת מבנים מרשימה ואיכותית מגיעה בזכות פיתוח מתקדם, פטנטים רשומים, עבודה על פי תווי תקן לאיכות המוענקים על ידי מכון התקנים הישראלי, שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה המפחיתים את התרומה לפסולת הסביבתית, אך חשוב מכל אלה, נושאים את דגל הקיימות ומחויבים לכל עקרונותיה של הבניה הירוקה שמטרתה היא לייצר סביבה ברת קיימות לאורך זמן בעבור כולנו. עקרונות אלו, מולידים פתרונות ירוקים, חסכוניים וידידותיים לסביבה החל מ קיר מסך וכלה בפתחי תאורה, סקיילטים, מערכות חכמות  מעבר אור טבעי והשליטה בו, מערכות קונטרולייט לגג, מערכות אדריכליות ייחודיות ופתרונות נוספים.

חברתנו דנפל היא חברה בינלאומית, בת מעל חמישים שנות ניסיון, בפיתוח וייצור מוצרים ומערכות שמשלבות חיסכון באנרגיות מתכלות ויקרות לטובת ניצול מרבי של אנרגיות טבעיות ללכידת אור וחום וניצולם, באמצעות שימוש בחומרים איכותיים ועמידים מחד גיסא וידידותיים לסביבה ותומכי עקרונות המחזור מאידך גיסא. בעולם בו כל פרט יכול להשפיע על הקיימות של כולנו, אנו גאים להיות חלק מהפתרונות וההשראה האדריכלית הנאמנים לעקרונות הבניה הירוקה, לצד רמת עיצוב גבוהה ומרשימה.