קירוי בריכות שחיה פרטיות אפקטיבי

קירוי בריכות שחיה

בריכת שחיה פרטית בבית היא פינוק ואיכות חיים שלא כל אחד יכול לאפשר לעצמו, יחד עם זאת כאשר הדבר ניתן מדובר בתרומה של ממש לחוויה המשפחתית, לשמירה על הרגלי בריאות הגוף והנפש. על מנת לנצל את בריכת השחייה הביתית לאורך זמן וללא תלות במזג האוויר מומלץ להתאים קירוי בריכות שחייה לחלל המדובר, שכן מדובר בהשקעה חד פעמית ובתועלות הנותרות לשנים ארוכות. באמצעות קירוי בריכות שחיה מתאים ניתן להשיג תאורה טבעית, שליטה בחום ובטמפרטורת חלל הבריכה והגנה עליה מפני פגעי מזג האוויר ומזיקים אחרים.

קירוי בריכות שחיהקירוי בריכות שחייה אפקטיבי הוא קירוי המתבצע תוך נאמנות לעקרונות הבניה הירוקה, מה שמבטיח עמידות ואיכות, חיסכון כלכלי לאורך זמן ותמיכה בקיימות סביבתית. לוחות פוליקרבונט הם פתרון שנולד במטרה לעמוד בכל הדרישות הללו ולספק פתרונות קירוי בריכות שחיה לבריכות פרטיות או מסחריות כאחד, כאשר הלוחות באמצעות החומרים הגמישים ממנו הם עשויים, מציעים גמישות אפקטיבית ועיצובית ואת היכולת להתאים את הקירוי לכל בריכה בכל גודל וצורה.

לוחות פוליקרבונט מביאים תכונה ייחודית של סינון קרני UV, מה שהופך את פתרון הקירוי הניתן באמצעותם, לפתרון המותאם לא רק לחודשי החורף ולמניעת חדירת גשמים ו/או קור, אלא ובעיקר לפתרון קירוי בריכות שחיה בעבור חודשי הקיץ החמים, והאפשרות לשהות במים לאורך שעות ארוכות ללא חשש מקרני השמש המאיימות והסיכונים שהן טומנות בחובן.

במדינת ישראל לוחות פוליקרבונט מסוג דנפלון המשווקים על ידי חברת דנפל, הם הפופולריים ביותר בתחום קירוי בריכות שחיה ופתרונות קירוי ומעטפת מבנים בכלל. מספר מאפיינים בולטים של לוחות דנפלון ויתרונותיהם בתחום קירוי בריכות שחיה:

  • חומר קל משקל- ביצירת פתרונות קירוי חשוב לעשות שימוש בחומרים קלי משקל על מנת להבטיח עמידות ובטיחות, וליצור מערכת שבה היסודות נושאים את הלוחות בקלות. לוחות דנפלון מותאמים במיוחד לקירוי בריכות שחיה בשל היותם קלי משקל וניתנים לחיבור וליצירת פתרון קירוי בגדלים שונים.
  • אטימות מלאה- מטרתו של הקירוי בין היתר הוא להגן על בריכת השחייה הביתית מפני חדירת מים. יחד עם היות לוחות דנפלון חומר אטום לחלוטין הם גם עמידים בפני חדירת מים ונוזלים אחרים ואינם מתבלים, מתכווצים או נפגמים בחשיפה למים לאורך זמן.
  • העברת אור טבעי- היתרון הבולט ביותר של לוחות פוליקרבונט והתאמתם לקירוי בריכות שחיה הוא בזכות יכולתם להעביר אור טבעי ובכך להעניק פתרון תאורה לחלל, לחשוף את המשתמשים לאור שמש טבעי ונעים ולשמר את תחושת החוץ התורמת כל כך לאווירה ולשהייה בבריכה הביתית.

סינון קרני UV- קרני השמש החודרות דרך זכוכיות או חומרים אחרים, מביאות עמם קרינה מסוכנת וחשיפה שאינה בריאה לאור השמש. יכולתם של לוחות דנפלון לסנן את הקרינה  הופכות את פתרונות קירוי בריכות השחייה לאפקטיביים ויעילים לקיץ ולחורף כאחד.

parafo