קירוי פרגולה שהופך את הגינה הביתית למושלמת

קירוי פרגולה

בעולם בו שוק הנדל”ן עולה כפורח וזוגות צעירים לצד התלונות המוצדקות על יוקר הדיור והמחיה לא מוכנים להסתפק בפחות מדירת ארבעה חדרים חדשה מקבלן, ואם לא ניתן דירת גן אז לפחות מרפסת לילדים, התקנתה של פרגולה למטרת הצללה בכל דירה ובית הפכה לחלק מהוצאות הדירה הראשוניות וישנם זוגות רבים שמגלמים זאת בחישוב המשכנתא. הקמתה של פרגולה מעוצבת מעץ או מאלומיניום שתגן על השטח החיצוני של הבית מפני השמש הקופחת בקיץ או גשמי הזלעפות בחורף, וכמו כן תאפשר הצבת ריהוט וציוד שלא יתכלה במהרה היא הכרח, אולם תאבד את משמעותה מבלי לדאוג להתקין קירוי פרגולה מותאם.

קירוי פרגולהלא לכולם ברורה הכוונה. מהו קירוי פרגולה ולשם מה? האין הפרגולה עצמה מעניקה קירוי לשטח החיצוני? התשובה היא כי לא. הפרגולה מספקת הצללה איכותית, פרגולות העץ העשויות מעץ מלא וכבד מעניקות צל טבעי ונעים בגינת הבית או במרפסת, אולם בנויות באמצעות קורות המונחות זו לצד זו המותירות חריצים בניהם, מה שמאפשר מחד מעבר של אוויר צח אך גם חדירה של מי גשמים, משקעים ומזיקים מאידך. נוסף על כך, קירוי פרגולה נועד להגן גם על הפרגולה עצמה מפני בלאי, חדירת מי גשמים, ריקבון העץ, דהייה בשמש ותחלואות נוספות. פרגולת עץ שאינה נושאת קירוי פרגולה מותאם מחייבת תחזוקה שוטפת וצביעה חוזרת ונשנית מדי חודשים אחדים במטרה לבודד את העץ מהמזיקים לו.

קירוי פרגולה יכול להתבצע בעבור פרגולה ביתית שגודלה מסתכם במטרים רבועים אחדים או לכסות פרגולות תעשייתיות ענקיות בניהן לקירוי בריכות שחיה, מערכות זיגוג מודולאריות ועוד. המגוון וההתאמה האישית מתבצעים בזכות טכנולוגיות חדישות המעניקות לנו חומרים בעלי חוזק מכני יוצא דופן מחד גיסא וגמישות רבה גם בכיפוף קר מאידך גיסא. בחירה בפתרון קירוי חייב לתת דגש על אלמנטים נוספים חשובים בניהם סינון קרני השמש המעניקים הגנת UV, איטום מלא בפני מים שיאפשר אחסנה בטוחה של רהיטים וציוד נוסף, עמידות בפני משקעים ועומסים ועוד. על מנת להתאים את סוג הקירוי לשטח הנדרש מומלץ להתייעץ עם המומחים שלנו בדנפל, חברה ישראלית המובילה את השוק בארץ ובעולם בפתרונות הבניה הירוקה בכלל ובתחום קירוי פרגולה וחיפויים בפרט, ומעניקה את כל היתרונות הללו לצד מגוון צבעים ליצירת הרמוניה בעיצוב החיצוני, אפשרות לבחירת מידת ההצללה הרצויה, גמישות החומר ואפשרות כיפוף ליצירת התאמה. כל זאת באחריות מלאה לעשר שנים על המערכות והמוצרים המיועדים לשימוש חיצוני.

המומחים שלנו עושים ימים כלילות על מנת להביא ללקוחותינו הרבים פתרונות מתחום אדריכלות האור. תמיכה בסביבה ובקיימות לצד ניצול אנרגיות טבעיות וחיסכון מהותי באנרגיות תעשייתיות מתכלות, הם הקו המנחה שלנו בפיתוח מגוון מערכות הצללה, מעטפת מבנים, קירוי פרגולה, זיגוג מודולארי ועוד. החיבור בין מבנים איכותיים לצד חדירת אור שמש טבעי אליהם, מולידים חיבור מחדש לטבע לצד אורח חיים של קדמה בלתי מתפשרת. בדנפל אנו מאמינים בבטיחות לצד איכות, בעוצמתם של משאבי הטבע לצד כוחה של הקדמה, ומפתחים מערכות מתקדמות שנועדו לשלב בין השניים. כל מערכות דנפל מייצרות לטווח הארוך חיסכון כלכלי מוכח ועומדים בכל דרישות התקינה לבניה ירוקה, איכותית המעניקה תמיכה מעשית לסביבה נקיה ולקיימות ארוכת שנים.

צרו איתנו קשר היום!