קירוי בריכות שחיה – לרחצה לאורך כל השנה

קירוי בריכות שחיה

בריכות שחיה הן תצורת הבילוי המועדפת בישראל בחודשי הקיץ, בשל מזג האוויר החם, יתרונות השחייה כספורט וההנאה מהמתחמים הציבוריים והפרטיים הרבים המצויים כיום בשפע בישראל. לצד יתרונות אלו, לא ברור תמיד מדוע עונת הרחצה נמשכת תקופה קצרה בלבד, כאשר מדינת ישראל היא מדינה בה נהוגים מעל שלוש מאות ימי שמש בשנה וניתן לנצל את המתחמים לאורך תקופות ארוכות הרבה יותר.

התשובה לכך טמונה בהעדפה של הרוחצים והמבלים לשחייה בשטח פתוח, כאשר בריכות שחייה מקורות זוכות לפחות פופולאריות בקרב הקהל הישראלי, ומשמשות בעיקר מתאמנים ומתחרים בשחייה כספורט מקצועי ולחוגים ולמידה בגילאים הצעירים יותר.

שיטות חדשניות ומתקדמות ל קירוי בריכות שחיה הולידו את האפשרות להרחיב את עונת הרחצה עד מאוד, לנצל את עונות המעבר להוסיף וליהנות מן הבריכות וזאת ללא העלויות הכבדות של חימום המים באמצעות אנרגיית החשמל היקרה.

קירוי בריכות שחיהקירוי בריכות שחיה המתבצע באמצעות לוחות פוליקרבונט הוא קירוי שקוף ואטום, המאפשר מעבר של תאורה טבעית שופעת, חמימות טבעית ובידוד תרמי מעולה. לוחות פוליקרבונט עשויים מהרכב ייחודי של פולימרים בעלי רצף של תכונות מעולות ומועילות ההופכים אותם לפופולאריים בפתרונות קירוי בריכות שחיה ובתחום הבניה הירוקה והתאורה הטבעית בכלל.

קירוי בריכות שחיה באמצעות לוחות פוליקרבונט יוצר מערכות זיגוג מודולריות מרהיבות ביופיין ומושכות את העין. ניתן לחתוך את הלוחות בחיתוך לייזר מדויק בהזמנה אישית של גודל ותצורה, בתצורות הנדסיות שונות, בצבעים מגוונים ובמבחר אפקטים היוצרים מראה מודרני וחדשני, יוקרתי ומרהיב.

השמש החודרת אל הלוחות שוטפת את מתחם הבריכה באור טבעי, המשפיע לחיוב על הרוחצים ויוצר אווירה של תנאי חוץ, וזאת תוך איטום מלא של חדירת רוחות קרירות, משקעים או מזיקים אחרים.

מי הבריכה נותרים צלולים לאורך זמן בזכות קירוי בריכות שחיה אטום ואיכותי זה, מה שחוסך בעלויות ניקוי הבריכה לעתים קרובות, המאפיין בריכות שחיה חיצוניות שאינן מקורות.

התקנה של קירוי בריכות שחיה מלוחות פוליקרבונט מתחילה בבחינה של שטח הבריכה והתשתית, כאשר מדובר בקירוי של לוחות פוליקרבונט המחוזקים על ידי מוטות ויתדות מאלומיניום איכותי. הלוחות עצמם נוחים לשינוע והעברה בזכות קלות משקלם, וקלים להתקנה בזכות גמישותם הרבה ואפשרות הכיפוף גם ללא צורך בתהליך התכה בחום.

בין היתרונות הבולטים של קירוי בריכות שחיה באמצעות לוחות פוליקרבונט האיכותיים, עומדת החשיפה הבטוחה לשמש שהם מאפשרים. לוחות פוליקרבונט המשמשים לקירוי בריכות שחיה מגיעים עם שכבת מסנן הגנה איכותית, המספקת הגנה מלאה במאה אחוזים מפני קרינה אולטרה סגולית. קרני UV המסוכנות נותרות מצדם השני של הלוחות ואינם חודרות למתחם הבריכה, ואילו הרוחצים והמבלים בשטח הבריכה יכולים להיחשף לקרני השמש לזמן ממושך מבלי לחשוף את עצמם לסכנות המוכרות שהן טומנות בחובן.

ניתן ליצור קירוי בריכות שחיה בשיטה זו לכל סוגי הבריכות, פרטיות, מוסדיות, מסחריות ואחרות, כמו גם פתרונות קירוי והצללה לכל מטרה אחרת. כל פתרונות הקירוי מותאמים בהתאמה אישית ונשענים על עקרונות ניצול משאבי הטבע וחיסכון באנרגיה, ומספקים תאורה טבעית, בידוד וסינון קרינה איכותי כאמור.

חברת דנפל היא חברה ישראלית הפועלת בשוק הבניה הירוקה כארבעים שנים בקירוב, ומספקת פתרונות מתקדמים לחברות, ארגונים, מוסדות ופרטיים בישראל ובעולם כולו. דנפל חתומה על כמה מן המבנים המוכרים בארץ, ומשלבת אמירה של איכות מלתי מתפשרת, עמידות ארוכת שנים, בטיחות ומראה מרהיב. אדריכלים ומעצבים עובדים יד ביד עם חברת דנפל, ומשלבים במבנים מסחריים וארגוניים, מלונות ובתי נופש ומבנים לצרכי מגורים, את מערכות הקירוי וההצללה של דנפל, למבנה ולמתחמים החיצוניים שבו.