מה נחשב לפתרון החדשני ביותר בהתקנת פתחי תאורה

פתחי תאורה

פתחי תאורה חייבים להיות מתוכננים היטב על מנת להשתלב כחלק אינטגרלי מהגג. פתחי התאורה נועדו על מנת להעביר אור בשיעור שבין 60-90 אחוזים אך אין זה הכול מכיוון שפתחי האוויר נועדו גם על מנת לחסום את הקרינה האולטרה סגולה – UV.

טכנולוגיות ייצור מתקדמות מאפשרות כיום ליצרנים להתאים את פרופיל לוחות הדנפלון בהם משתמשים לשם בניית פתחי התאורה, למגוון אינסופי כמעט של צורות. הצורה האידאלית לשם כך היא צורת גל מכיוון שלוחות גל משתלבים בצורה טבעית במבנים.

פתחי תאורהפתחי תאורה דנפלון נחשבים לבעלי חוזק מכני גבוה שמקנה להם עמידות גבוהה וגם חסינות מפני השפעת מזג האוויר. למרות שמדובר על חומר חזק במיוחד ניתן להתאים בקלות את הצורה שלו לכל גל פח.

מה ייחודי במערכת דנפל עבור פתחי תאורה

מערכת דנפוולט (Danpavault) לפתחי תאורה מביאה לתחום הבניה הירוקה אפשרויות חדשות. המערכת מאפשרת לעצב מבנים מלאי אור שבהם נשמרת האפשרות לבקרה מלאה על עוצמת האור החודרת לתוך המבנה ועל צריכת האנרגיה. כמו כן המערכת הזו גמישה להתקנה מכיוון שמדובר על מערכת זיגוג במספר עיצובים ומתאימה להתקנה מעל הקונסטרוקציה ומתחתיה.

המערכת מגיעה בשלל צבעים, גימורים ואפקטים יצירתיים, מציעה פתחי תאורה ללא הגבלת אורך, ומתאימה לשילוב במגוון סוגי גגות, גם לגגות המורכבים מפרופילי מתכת או מבטון, כאשר האפשרות להתקנה עם תמיכה של מבנה המתכת או ללא התמיכה הזו מבטיחה למשתמש רדיוס כיסוי רחב. המבנה הייחודי של דנפוולט מאפשר פיזור אור אחיד, עמידות גבוהה ובידוד. המערכת בנויה בטכנולוגיית מיקרוסל בעלת רמת עמידות גבוהה ביותר כנגד נזקי טבע, כגון ברד.

המערכות המפותחות על ידנו הן מהמתקדמות והאיכותיות ביותר שקיימות כיום. הנכם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום על מנת לקבל מידע מקיף אודות מוצרינו השונים וכיצד ניתן לשלבם במבנים שלכם.

חברתנו דנפל היא חברה בינלאומית המובילה את תחום הבניה הירוקה עם מוצרים ייחודיים המשדרגים את עבודתם של האדריכלים ושל מעצבי הפנים. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום על מנת לקבל מידע והצעת מחיר אטרקטיבית ביותר עבור מוצרים שיהפכו את פרויקט הבניה שלכם להרבה יותר ידידותי לסביבה.

Comments are closed.