קירוי בריכות שחיה

בשמש הישראלית הקופחת ובעונות המעבר הקרירות, בריכות שחיה ביתיות או ציבוריות, קטנות או גדולות, זקוקות לקירוי על מנת לשמור על איכות וצלילות המים, ליצור טמפרטורת חלל נעימה המותחת את עונת הרחצה לאורך מרבית חודשי השנה.

קירוי בריכות שחיה איכותי מספק יתרונות רבים למתחם הבריכה ולרוחצים. למרות זאת רבים מעדיפים לבקר ולבלות בבריכות שחיה פתוחות שאינן מקורות, וזאת בשל המשיכה לאור השמש וקרניה החמימות ולתחושת הטבעיות שבבילוי. גם שחיינים חובבים ומקצועיים המגיעים אל הבריכה לצורך אימונים קבועים, מוצאים קשר בין חשיפה לאור השמש להישגים משופרים.

יחד עם זאת, הצורך בקירוי בריכות שחיה הוא צורך קיים, כמענה לקרינת השמש, כהגנה מפני הרוחות הקרירות ובמטרה לשמר את מי הבריכה מפני מזהמים ומזיקים. קירוי בריכות שחיה המתבצע באמצעות מערכת מודולרית מלוחות פוליקרבונט, נותן את המענה המושלם לצרכים אלה, לצד פתרון מלא להעדפת הרוחצים.

לוחות פוליקרבונט הם פיתוח מתקדם, פרי עולם הבניה הירוקה, כמענה לתאורה טבעית באמצעות פתרון מבני ואיכותי. לוחות פוליקרבונט מיוצרים מתרכובת ייחודית של פולימרים המאפשרים מעבר קולח של אור טבעי דרך לוחות אטומים. יתרון זה הופך את הלוחות למוצר מוביל בתחום הבינוי בכלל ותחום קירוי בריכות שחיה בפרט.

קירוי בריכות שחיהקירוי בריכות שחיה מלוחות פוליקרבונט- יתרונות מרכזיים:

תאורה טבעית– כאמור, לוחות פוליקרבונט מאפשרים מעבר של אור טבעי דרך הלוחות. עוצמות האור נקבעות מראש וניתנות לשליטה, כמו גם שילוב של פתרונות הצללה. קירוי בריכות שחיה באמצעות לוחות פוליקרבונט יוצר בריכות מקורות ואטומות למעבר מים, משקעים, מזיקים ורוחות מחד גיסא, ומעבר של אור שמש טבעת, שופעת ונעימה מאידך גיסא.

סינון קרינה- למרות שעל פניו הרוחצים חשופים לאור השמש, קירוי בריכות שחיה זה כולל גם שכבת הגנה ומסננת מפני קרינה אולטרה סגולית. למעשה, השכבה המותירה את קרני UV המסוכנות מחוץ למרחב הבריכה, מאפשרת לשוחים ולרוחצים בילוי ממושך בבריכה ובשטחה, הנאה מחשיפה לשמש, ללא צורך באמצעי הגנה אישיים וללא כל סכנה.

איטום מלא- לוות פוליקרבונט אטומים בצורה מלאה, אינם מאפשרים חדירה של מים ומזיקים ושומרים על שטח הבריכה נקי ומים צלולים. באמצעות קירוי בריכות שחיה זוכה בעל הבריכה לחיסכון משמעותי בתחזוקה ובניקוי.

בידוד תרמי- לוחות פוליקרבונט המשמשים לקירוי בריכות שחיה מספקים בידוד תרמי איכותי, יוצרים חלל קריר, מאוורר ונעים לשהייה במשך כל ימות השנה. בזכות הבידוד זוכה החלל ליעילות אנרגטית גבוהה אף יותר, שכן נחסך הצורך בשימוש במאווררים או ממזגים לצרכי קירור או חימום שטח הבריכה. לבידוד ולאיטום קיימת גם השפעה חיובית על טמפרטורת המים הקבועה, שנשמרת בפני התקררות לה זוכות בריכות חשופות.

עיצוב- לוחות פוליקרבונט הם לוחות גמישים הניתנים לעיצוב וחיתוך בשלל צורות, במגוון צבעים ובטקסטורות וגימורים שונים. ניתן ליצור באמצעותם מערכת זיגוג מודולארית מלאה, מערכת קירוי הכוללת גם את צדי המתחם ופתרונות קירוי נשלפים, נפתחים ונסגרים בהתאמה לצורך ולעונות השנה. מערכות קירוי בריכות שחיה מבית חברת דנפל, ניתן לראות במתחמי ספורט ובילוי ברחבי העולם כולו, בזכות השילוב בין היעילות האנרגטית לנרחב העיצובי יוצא הדופן והמרהיב.

חברת דנפל מלווה מוסדות, מתחמי ספורט, בתי מלון ועסקים בתחום התיירות והנופש ולקוחות מהמגזר הפרטי, בהתאמת מערכות קירוי בריכות שחיה איכותיות, עמידות ומושכות את העין, הנותנות מענה לעקרונות הבניה הירוקה. מערכות הקירוי של דנפל מושתתות על שימוש בלוחות פוליקרבונט, הנחתכים בחיתוך לייזר מוקפד ומדויק ובגימור מושלם, ומותקנים במקום על גבי תשתית אלומיניום יציבה, בכפיפה קרה, ובאמצעות חיבורים יבשים בלבד.